Tell me that it is not over now

Har packat upp och fixat lite annat på rummet. Ska ut och gå med Poppe nu, ska nog gå och hämta hans leksaker. Han verkar vilja ha något att leka/bita med/på. Gav han en gammal leksak men han bet lite i den sedan så ville han inte mer. Så ska vara snäll och hämta saker till han!
Har på mig min rasta tröja like the old times, har inte använt den på månader. Hängt i garderoben och tagit plats bara. Har dessutom två eftersom jag fick Lissies med. Kommer nog inte använda den så ofta som förr men en kväll ute eller så kan man ha den. 
Glömde berätta det att jag inte sa vad det var i den andra svarta påsen från Finland. Det är för att det är Pontus present, som jag inte vill avslöja. Jag vet inte ifall han läser mig blogg eller så det är därför. 
Puss & kram.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback