lista

Jag har insett att min senaste kyss - Var en kyss som jag aldrig glömmer.
Jag pratar - väldigt mycket om random saker
Jag tycker om - min säng, har saknat den!
Jag avskyr när folk - snackar skit, är falska och sånt.
Mina närmaste vänner är - Jenna, Madde, syster, Lissie, Julia och andra
Min första vän hette - Julia
Kärlek är - komplicerat

När jag borstar tänderna - vill jag borsta dem så mycket så dem blir kristall vita
När jag lagar mat - brukar dem flesta gilla det
Jag är rädd för - läskiga gubbar, spindlar, ormar
Den värsta känslan är - när man känner sig oduglig
Den bästa känslan är att - ha sina närmaste vänner, familj vid sig
Om jag var ett djur skulle jag vara - en liten katt
Om jag var en insekt skulle jag vara - en liten fjäril
Jag kommer alltid att vara - den jag är nu 

Det finaste som finns - min familj
I sommar - ska jag leva livet, yolo
Sist jag grät var - för 2-3 veckor sedan
Jag kan - vara din bästavän men även din värsta fiende
Jag kan inte - stryka kläder fint
När jag vill tänka går jag - mitt rum
När jag bakar så bakar jag - allt möjligt
Min mobiltelefon är - så fin, haha
När jag vaknar på morgonen - är jag typ död, ibland
Innan jag går och lägger mig - smsar jag, tittar på tv eller målar något

Just nu tänker jag på - om vi kommer vinna matchen mot föräldrarna eller inte
Bebisar är - läskiga men ändå söta, typ
Idag har jag - deppig inombods och glad utombods
Ikväll ska jag - hänga med laget
I morgon kommer jag - ska jag packa inför Finlands resan
Jag vill verkligen - att allt ska bli som förr
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback