I look for the girl with broken smile

Förlåt för det inte blev något bloggande igår men när jag hade vaknat och fixat mig så åkte vi till dadis jobb och körde ut bilder, åt mat och sedan kom Julia. Nellie kom ut och tog emot oss med kramar. Längesen man har haft henne i sin famn. Vi gick upp på hennes rum och chillade lite sedan gick vi till tempo och köpte fika. Fem wienerbröd, tre chokladbollar och tre drickor. Vi hade det väldigt mysigt och pratade om allt. Skönt att vara tillbaka med brudarna. Jag har saknat denna tiden. 
Vi chillade för det mesta, var ute och gick en runda i Reftele och sen bestämde vi oss för att vi skulle sova över. 
Vi gick till tempo igen för att köpa lite saker till kvällen/natten. Sedan gick vi hem till mig, påvägen kom Oliven och hälsade några gånger och typ förföljde oss, haha. Härlig grabb och så. 
När vi kom hem chillade vi och sen ser vi Jeppe med sin epa och så skulle vi ut och snacka med Jeppe och Sundwall fast det fick bli en annan gång. Lite smått snack fick det bara bli, trevligt. 
Vi snackade med dem på skype senare på kvällen istället. Tittade även på några avsnitt av Paradise Hotel och idag på morgonen med.Två härliga dagar! Blir att träffa dem igen efter Gotland resan och eskilsminne. 
Just nu tar jag en paus från packningen, bara för jag kan haha, nej men för jag är grymt hungrig men har ingen mataptit just nu. Ska titta på någon film istället nog, puss.
fS
för underbart.
 
Kommentarer
Postat av: Westman

älskar er mina brudar!
ska se om ni kan i helgen? Annars får vi ta det efter.
Äntligen att vi är tillbaka som förr!

2012-07-22 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback