he is we

Har varit på Chappen idag med familjen. Vi tittade på showen, åt pizza, gick runt och tittade lite. Härlig stämning var det hela tiden ♥
Och så köpt jag mig en drömfångare. Ska ta ner alla mina bilder från väggen och forma några av dem till ett hjärta och sedan jämte där ska jag hänga min drömfångare. 
Lyssnar på min favorit låt, He is we - All about us , har nog tagit sönder replay knappen. Älskar den!
Låten beskriver så mycket, den är för underbar. Den är äckligt bra!
Imorgon blir det jobb här hemma, åka och ta HPV sprutan, handla och kanske åka till dadis jobb och kopiera ut lite bilder. Och på tisdag åker jag till Jenna och sover där tills onsdag, torsdag kanske jag åker till Lissie och firar henne (om det nu går och om hon vill), på lördag kanske jag drar till reftele och träffar Nellie som jag inte har gjort på veckor, månader och så kanske JuliaH följer med. 
Den 23 juli drar jag och familjen till Gotland!
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback