grattis bästavän♥

-tidinställt-
är förmodlingen ute och jobbar eller så

Idag fyller Linda ''Lissie'' Sihvola fjorton år! Jag hoppas du får en otroligt bra dag och så kanske vi ses ikväll då vi kan fira dig lite till. 
Några rader för just dig,
Du är en vän som jag lärde känna för ungefär 3-4 år och idag är vi bästa vänner. Jag kommer ihåg första gången vi träffades. Du skulle börja i vårt lag men vi började inte prata förens jag och min syster kom till dig för att kolla på katter. Efter det började vi träffas mer och mer. Vi har upplevt väldigt mycket tillsammans, både roliga och tråkiga saker men det som är viktigast är att än idag står i samma stjärna och även ifall vi bråkar ibland så tror jag det beror på att vi inte vill tappa kontakten som vi gjorde en gång i tiden. Vi snackade inte på en månad och mer, usch vill inte ens tänka vad som hade hänt då. 
Jag älskar dig min älskade bästa vän ♥
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback