gästblogg - ulrik munther

Jag är så himla lycklig att jag typ.. vet inte vad jag gör! Förhoppningsvis så drar jag till Kristianstad om elva dagar och ser Ulrik för fjärde gången, hihi. Nästan övertalat mina föräldrar nu, så jag hoppas verkligen!!
 
Sedan så ska jag även se Ulrik den 18 augusti, tillsammans med Felicia, tjejen som äger denna bloggen! :D
Det kommer bli så himla fantastiskt bra känner jag på mig!

Förutom dessa datum så sägs det att ulrik kommer till Jönköping i september. Det kanske bara är ett rykte, men nu får jag bara hoppas! Hoppas även massor på att ulrik ska ha höstturné så jag kan se honom åtminstone en gång till, men det får vi ju se. Jag är iallafall så himla lycklig just nu!
 
Haha, jag hoppas på riktigt mycket just nu!! 
  
 
Två videos från idag när Ulrik uppträdde på Sommarlov. Så himla bra var det, och jag gick upp klockan nio för att se det, haha jag var typ död, men så fort programmet var slut så gick jag och la mig igen, sköönt!!
 
/jessy.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback