där molnen finns

Förlåt för dålig uppdatering dem senaste dagarna men så är det när man har lov. Right? Man har fullt upp hela tiden och nya saker kommer hela tiden. Eller det kanske bara är så för mig? Jag har alltid något att göra om dagarna. Ena dagen ska jag jobba här hemma, nästa ska jag åka någonstan och nästa ska jag umgås med kompisar. Under dem senaste tre veckorna har jag nog inte kunnat ligga framför tv:n en hel dag och bara slappat, till exempel. 
Idag har jag hjälpt till här hemma, handlat lite och varit i Värnamo och tagit HPV sprutan. Just nu kan jag knappt röra armen och har knappast kunnat göra det ända sen klockan fyra idag. Öm, gör ont så fort jag rör den till och med när jag inte rör den, ja jag gillade inte denna sprutan helt enkelt. Har tagit flera stycken i mitt liv men denna är värst. Man ska dessutom ta den här tre gånger, usch. Men jag är inte rädd för sprutor så klarar mig fint nog!
Imorgon eftermiddag/kväll åker jag till Jenna, lycklig tjej! Men tyvärr missar jag en tjejkväll hos Amanda. Önskar jag kunde åka på den med. Vill träffa dem andra brudarna med, längesen! Men får ta hit dem någon gång istället. 
Det måste jag, känner jag!
Ett ganska så långt inlägg osv. 
fS
På bilden kan ni se min tomma vägg och mitt fina plåster från sjukhuset på högra axlen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback