Borta bra, hemma bäst

Hejsan allihopa, nu är jag hemma från ett riktigt roligt och jobbigt läger!
Allt handlade ju såklart om fotboll och om att gå vidare till nästa läger som sedan håller på så ända tills man kommer med i Smålanslaget. Vi tränade och spelade matcher men tyvärr så när vi spelade första matchen på konstgräs kom min skada tillbaka i båda vaderna, men dem löste det så fick vara med i Eves lag och spela på vanligt gräs. 
Jag och Eve sov i två olika klassrum för vi kom i två lag, och det funkade det med. Lärde känna en hel mängd med snälla tjejer. Jätte trevliga, snälla och allt var dem. 
Jag ska nog inte gå in på detaljer så jätte mycket eftersom det hände mycket men mest var det träning och match, dessutom skulle det bli ett väldigt långt inlägg isåfall. Gabbe, en utav våra tränare, hade världens skönaste ramsa/låt för oss. Vi sjöng den innan bussen kom två gånger, vilket gäng vi var! SYDVÄSTRA
Mitt lag var vita och Eves var svarta. Dem två första dagarna var vädret hur fint som helst, sol exakt hela tiden, hur skönt som helst men när man tränade och spelade match så svettades man som en gris, haha. 
Jag ska tacka mina två gästbloggare i nästa inlägg!
fS
Två bilder på mitt lag, härligt gäng! Kommer att sakna dom alla, hoppas vi ses igen!
Jag såg helt borta ut och allt så ni får se två fina hjärtan istället!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback