bekännelser

Fick denna roliga grejen av Kimpan som ni kan hitta här, http://bykimberly.blogg.se/.
 

Flugor är en utav dem äckligaste sakerna som finns här på jorden. Dem kommer och stör en när man sover, sitter vid datorn, solar eller något annat. Så äckliga och irriterade.
 
Jag kan fortfarande titta på Camp Rock, Lejonkungen, Scooby Doo och andra Disney filmer/serier utan att skämas. Jag skulle utan tveken kunna betala för att ha Disney Chanel och dem andra kanaler på min tv.
 
Ibland tröstshoppar jag. Åker till Värnamo, A6 eller vart jag nu ska åka till och köper upp nästan alla mina pengar bara för att få tänka på annat. Rätt skönt faktiskt men som tur är att jag ändå tänker lite på pengarna.
 
Jag älskar att sjunga men vågar inte sjunga inför mina kompisar på ett seriöst sätt. Om jag ska sjunga i kyrkan, på en scen eller något annat liknande så måste jag sjunga med någon annan. Skulle samtidigt inte säga nej till att få ha en röst som Demi Lovato, Miley Cyrus, Alexandra Buggs osv.
 
Jag har och skriver låter. Mest handlar dem om kärlek och livet. Men på den senaste tiden har jag inte hunnit så är riktigt sugen. Sista avslutningen på mellanstadiet då vi skulle sluta sexan sjöng dem en utav mina låtar. Fick väldigt många positiva komentarer om det och blev väldigt glad med. Det får en att vilja uppnå en utav sina drömmar!
fS
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback