You know my name, not my story.

Håller fortfarande på med läxorna men ska nog strax avsluta. Smsar lite med Nellie om på fredag och lite med Pontus på fb.
Dagen har väl varit helt okej. Skolan som vanligt. Gick ner till esset med några gamla klass kompisar från sexan. Härligt att få träffa de och bara ha kul. Köpte ett paket kakor och delade med de andra. Mycket skratt och mycket snö. Hanna råkade ju ramla i snön eller rättare sagt jag puttade henne samtidigt som hon skulle ta på sig sin sko. Men roligt var det!
Hem och bara chilla. Sov ju som sagt några timmar och har pluggat sen dess. Lite tv emellan åt men det blev bra ändå.
Justja, har glömt att berätta att vi ska köpa min kusins moppe snart! Fyller ju femton år nästa år men det går nog bra. Den var så billig så vi var nästan tvunga. Ska köpa hans BMX snart med men dadi ville att jag skulle vänta lite, så jag gör det.
Ska göra klart engelskan nu så vi ses senare. Ska lägga in Dagens Låt, Dagens Sötnos och lite sånt.
fS

bild i repris kanske? men tog bara en snabbis :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback