vinter igen

Snön har lagt sig ännu en gång och det har blivit kallt. Smart av mig att inte ta på mig mina mjukisar över shortsen efter träningen så stog där ute och väntade på mami med bara shorts.
Åt när jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt, åt lasange, mysa lite framför tv:n med familjen och nu sitter jag här och pratar om fredag.
Nu blev vi lite fler än vad vi hade tänkt men alltid roligare att vara fler. Har även frågat mami om hon kan köpa engery drick och det köper hon. Ett flak får det blir för vi är så många, haha.
Och på söndag drar vi på cup med laget. Ska samlas på macken vid 06.30 och hur ska vi orka? Men vi får en dag och vila upp oss.
Ska fixa lite tills imorgon, svara på komentarer och checka lite bloggar, ses sen!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback