Värnamo

Hej, vaknade runt elva, åt frukost, fixa mig och sedan åkte vi till Värnamo. Handlade lite thai mat som vi ska äta snart och lite annat smått och gott.
Köpte även lite frukt så jag kan göra mig en fruktsallad ikväll.
Blir inte att göra något idag. Orkar inte vara med någon, är sjukt trött och ska spendera tiden åt skolan och familjen de här två dagarna som jag har kvar av mitt lov.
Snackar med Nellie nu och hon har ju lov tills på måndag.. Fuskigt!
Vi ses senare!
fS

Ni får en utav mina favorit bilder på JB!
Kommentarer
Postat av: Jessy

Jag orkar inte kolla, men något kanske jag har tjänat. Men typ, om du trycker på den bildlänken som är på min blogg och blir medlem, så får jag 70 kr ! :D eheh. c: <3

2012-01-07 @ 14:54:49
URL: http://psychomachine.blogg.se/
Postat av: helena

Tack snälla :). Ska vi följa varandra på bloglovin?

2012-01-07 @ 15:05:52
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback