trevlig dag!

Nu har alla åkt hem, jag har packat och nu kan jag skriva mer om vad som har hänt idag.
Vaknade runt tio, hjälpe mami med kylskåpet & frysen, Julia kom, väntade tills Nellie kom, fixade mig, åt sedan när Nellie hade kommit, pratade lite med killarna, de kom sedan runt 3-4, chilla på rummet, upp till akivitets huset och kolla på en massa filmer. Vi började lite på Scream 1 men den blev tråkig sedan, American Pie-Beta House, Sunes jul och sist blev det smurfarna. Riktigt trevligt!
Sen runt sex blev vi hungriga så jag, Nellie och Julia gick hem och lagade lite thai-mat men Julia åkte hem innan vi hann gå upp igen till killarna.
Så då fick det bli jag och Nellie bara men det fixade vi galant!
Nellie åkte hem vid kvart i åtta och nu sitter jag här och taggar inför imorgon!
Upp vid fem, halv sex för att hinna göra sig klar inför färden klockan halv sju på morgonen. Vet inte hur jag ska klara mig!?
Ska titta lite på fb, bloggar och sånt smått och gott så bloggar strax!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback