taggar inför nästa helg!

Tog en dusch innan, tittade lite på U2 och nu snackar jag med Nellie.
Har pratat med Albin, Maxi och Nellie på ett inlägg ett tag nu. Vet inte hur många komentarer det är riktigt, haha.
Men iallafall, ska boka aktivitets huset snart och så ska vi snacka ihop oss lite till. Jag och Nellie frågade Maxi innan om han vill vara med igen och det ville han, har frågat Rickard efter han ville så gärna sist och imorgon ska vi fråga de andra som var med i tisdag/onsdag. Riktigt riktigt roligt var det så vi är bara tvungna att göra om det!
Om två dagar börjar jag skolan och jag orkar verkligen inte, haha. Haft ett sånt underbart lov och vill ha ännu mer!
Fast jag saknar ju klassen lite smått + har musik istället för teknik, härligt!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback