Sweet dreams

Ska gå och lägga mig nu med en tom mage. Är hungrig men det är försent för att gå ner och äta.
Blir att smsa med Nellie om morgon dagen och lite med Maxi för att övertala honom! Det går ju inte så bra..
Mami hade köpt några nya tvätt krämer som motverkar äcklig hud så har testat de. Förhoppningsvis blir jag finn och por fri snart!
Sen så hade mami köpt en kräm som luktar jätte gott! Aprikos tror jag det var. Så kommer att gå runt och lukta tropisk nu i vinter! Ska börja smörja varje dag nu så jag får lena bena och allt.
Ska dra mig mot sängen så detta blir det sista inlägget för idag.
Kramar och godnatt!
fS

blommorna är egentligen vita men blev lila när jag fotade de.
Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Sv: vad roligt att du är med och tävlar om dagens blogg :)

Ha en bra dag fina du ;)

2012-01-14 @ 11:19:43
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback