svar #1

Postat av: Jessy

Hej:D

- Vad vill du bli när du blir äldre?

- Är du nöjd med ditt utséende?

- Varför började du blogga?

- Vad läser du för bloggar?

- Om du hade kunnat bo vart som helst på jorden, vart skulle det vara? 

- Hade du kunnat vara med i Big brother om du var tillräckligt gammal? haha

:D

 

Svaren:

- När jag blir äldre vet jag inte riktigt. Jag funderar på att gå på estet eller media iallafall på gymnasiumet och välja fotboll där med. Har inte funderat ut det än.

 

- Jag skulle helst vilja ändra på ganska så många delar på min kropp och så. Men jag kommer aldrig operera eller något sånt. Och så har ju man fått lite av fotbollen och sånt.

 

- Jag ville skriva av mig och sånt på bloggen. Den blev en del av mitt liv om man säger så. Det finns ju ingen som säger att man inte får göra så där och så där. Man skriver själv. Dessutom så är det alltid roligt att se hur många besökare man får.

 

- epicfaiil.blogg.se

wigglewigglewiggle.blogg.se

lollyjoh.blogg.se

allicanbreathisyourlife.blogg.se

nillananic.blogg.se

troublemaniac.blogg.se

tinkerbella.blogg.se

psychomachine.blogg.se

keela.se

kandylandy.se

caty.nu

elisas.blogg.se

och massa andra!


- Jag trivs hur mycket som helst hemma i Hamra. Men om jag var tvungen att välja någon annan så kanske det skulle vara i Thailand, Stockholm, Halmstad eller Göteborg.

 

- Jag vet inte riktigt vad Big Brother är haha. Så jag kan inte svara på den frågan :)

 

 

 

Postat av: booobb:)

vilken är din favoritlåt?

är du tsm med nån? isf vem?

vad ska du göra nu på nyår?:DD

 

Svaren:

- Jag har väldigt många men jag tror att den som är lite extra är We Are Bravest-The Way It Stays

- Nej, jag är inte tillsammans med någon. Jag vill liksom inte ha någon kille just nu. Trivs som singel, haha.

 

- Nyår har ju redan varit men jag spenderade hela kvällen med min syster och Lissie(Linda).

Lissies familj kom och två grannar. Vi tittade mest på film och smällde raketer, smällare och tände tomtebloss.

 

 

 

Postat av: Nellie

-Är du kär? 

-Varför vill du ha blont hår? 

- Är du nöjd med ditt utseende? 

- När ska vi sova över?!?!? :D

Kram <3

 

Svaren:

- Nej, det är jag inte.

 

- Jag tycker det är grymt snyggt och vackert!

 

- Jag kunde ju vara finare om man säger det själv. Men jag blev som jag blev, haha :)

 

- Nu hade vi ju en riktigt trevligt kväll/natt/morgon och vi kanske ska ju ses igen i veckan. Riktigt roligt var det! Måstes göra om!

Kramar ♥

 

 

 

Postat av: Linda

- Trivs du i din skola? 

- Har du någon favorit affär isf vilken? 

- favorit film ?

- vad betyder mest för dig? 

- Vem/vilka är din/dina bästa vänner? 

- Vad gör dig lycklig ? 

- Vilket smink använder du ? 

Kram<3

 

Svaren:

- Jag trivdes inte så bra i början men nu blir det mer och mer att jag trivs. Lärt känna flera nu och börjar bli roligare.

 

- Jag har många tror jag.

H&M

Lindéx

Zumiez

Kandeeshop

Och massa andra!


- Har för många favorit filmer, haha.

Dear John.

Alla Scream filmerna

The Last Song

Titanic

Lejonkungen

She is the man

8 Mile

Och andra!


- Det är nog min familj och vännerna. Jag kan absolut inte leva utan de! ♥

 

- Jag kan inte precis peka ut någon längre. Men det är nog Lissie, Madde, JuliaH, Jenna, Hanna, min egna syster, Nellie kanske lite och andra.

 

- Att se andra glada helt klart!

När någon trevligt person är social, familj&vänner, shopping, fotboll, musik och massa annat.

 

- Jag använder mig av:

Foundation eller  Mousse

Puder

Eyeliner (ibland)

Ögonskugga (ibland)

Mascara

Kramisar ♥

 

 

 

Postat av: cicaan<3

Varför är du såå jävla söt unge?!?! ;*

cican o fille borde träffas snart? elr vad tycker du qvinnhaaa? ;* 

PUSS

 

Svaren:

-Haha, jag har fått det av dig, sötnos! Gullig du är!

 

- Heltklart, men jag är nästan fullbokad varje dag nu framöver. Vi kan ses när skolan har börjat igen?

pussar :*

 

 

 

Postat av: Elsa :)

-Favorit:
Mat?
Färg?
Årstid?
Tidning?
Serie?
Film?
Låt?
Affär?

-Det bästa som hänt dig?
-Vad tycker du om Ica-reklamerna? (A)
-Håller du på med nån idrott? Isåfall vilken?
-Vem kan du berätta allt för?
-Vem är du mest med?
-Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
-Hur ska en pojkvän vara tycker du?
-Är du kär?
-Berätta om ditt allra bästa minne!

Där har du nååågra :D

 

Svaren:

''Favorit''

Planka, lasange eller thaimat

Färgglada men allra favorit Blå

Sommar

Frida och Solo

True Blood var min favorit och nu har jag inte hittat någon bra serie. Kanske Vampire Diaries?

The Last song

We Are Bravest-The Way It Stays

H&M tror jag


- Kanske när jag fick se Ulrik Munther live, när jag kom med i skollaget, när mitt lag vann serien eller att jag kom till världen? Haha, jag har för många.

 

- Vissa av de kan vara riktigt roligare, vissa lite mindre och andra ganska dåliga.

 

- Jag spelar fotboll, spelar som back och har nummer fyra. Jag och min syster vill börja på gymnastik, haha.

 

- Mami, dadi och syster min kan jag berätta precis allt om!

 

- Det är olika perioder men nu de senaste har det nog varit Madde tror jag.

 

- Nej faktis inte. Jag har tappat det där, haha.

 

- Hans inre ska vara sanning. Han ska vara snäll, omtänksam, söt och en som sätter sin flickvän före sina polare ibland.

Och han ska vara sig själv.

 

- Nej, jag är inte kär. Tror jag inte iallafall, haha.

 

- Det kan nog vara när vi åkte ut till Bolmsö och skulle bo där med en familj. Vi har känt varandra hela livet och vi åkte alltid dit varje sommar.

Men en som jag kommer ihåg extra är nog när vi åkte ut till Bolmsö, hoppade i vattnet direkt, åkte ut till en ö och vi stannade där tills kvällen, åkte tillbaka och grillade, sedan så satt vi på bryggan och myste.

Saknar den tiden grymt mycket!

 

Tackar!

 

 

 

Postat av: Jenna

Vem är din/dina bästa vänner? (a)
OCH VARFÖR ÄR DU BÄST I HELA VÄRLDEN?!

 

Svaren:

- Jenna, Lissie, JuliaH, Hanna, Madde, min syster, Nellie lite kanske och massa andra.

 

- Haha, jadu? Om man är bäst så är man, haha :)

 

 

 

Postat av: Issssa<3

Hallo<3

vem gillar du?

Vem är din bästa kompis?

vad önskar du dig?

Svarar du JA men frågan här nedan?

Ska vi va någon dag?

Kraam<3

 

Svaren:

Hejsan!

 

- Jag gillar inte någon, tror jag inte iallafall.

 

- Har många! Jenna, JuliaH, Madde, min syster, Hanna,  Lissie, Nellie kanske lite och massa andra!

 

- Jag önskar mig just nu pengar haha.

 

- självklart!

 

- JA!

kramar♥

 

 

 

Postat av: Anonym

kan du svara på dessa frågor i en video? och videoblogga någon gång med?? :)))

 

Svar:

- Denna frågestunden tar jag att jag skriver men nästa frågestund kan jag nog svara med en video.

Jag kan se ifall jag kan fixa ett liten video :)

 

 

 

Postat av: Prosit

När stiger du upp när det är skola?

Om du sminkar dig, vad sminkar du med då?

Vart shoppar du oftast?

Hur ofta köper du kläder?

Har du någon gång köpt nått som du aldrig använt eller ångrat, vad isåfall?

Har du nått skönhets tips?

 

Svaren:

- Egentligen ska jag gå upp halv sju men jag drar mig till sju.

 

- Foundation eller Mousse

Puder

Eyeliner (ibland)

Ögonskugga (ibland)

Mascara

 

- H&M är det nog.

 

- När jag har pengar åker jag gärna in och tittar lite.

 

- Ohja många gånger!

Det är några linnen, tjockiströjor och klänningar.

 

- Försök att vara naturlig! Jag kan inte vara det för jag är beroende av sminket, usch!

 

fS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback