Sov så gott

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen för att försöka sova.
Smsa lite med olika, läsa lite Frida tidningar och sedan säger jag godnatt för dagen.
Åkte hem från Nellie runt sex, åkte till Madde och åt pizza sedan kom dadi och syster.
Riktigt härlig dag!
Cupen gick väl sådär tycker jag! Vi var lite förvirrade första matchen osvosv. Allt slutade med att vi kom på 3:e plats men då får vi faktis skylla lite på att vi spelade mot 97 och 96:er. 99:erna kom på 1:a plats! Bra tjejer!
Men härligt att få börja spela en match igen!
Till våren kanske vi ska vara med i DM och såklart ska vi vara med i serien igen. Längtar längtar!
Nu klagar syster så godnatt och sov gott allihopa!
fS

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu har jag utsedd 3 vinnaren av dagens blogg så kika in om det blev du :)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-10.html

2012-01-16 @ 10:44:54
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback