Reftele imorgon?

Ska strax gå och lägga mig. Sitter med en ansiktsmask och lyssnar på skön musik samtidigt som jag pratar med Nellie och Jessy. Imorgon blir det förmodlingen att åka till Reftele för att träffa Jessy och Nellie, trevligt trevligt. Första gången jag träffar Jessy för att vara då. Nellie hänger med och gör oss sällskap. Åker till reftele direkt efter skolan förmodlingen och stannar där tills kvällen isåfall. Syster ska till en kompis, mami och dadi vet jag inte riktigt var de skulle men de skulle komma hem sen på kvällen och hade absolut inte lust att stanna hemma själv faktis.
Ska skölja bort ansiktsmasken nu så ses snart!
fS

Kommentarer
Postat av: Camilla Glans

Hej söta du! Super kul att du är med och tävlar! Glöm inte skriva ett inlägg om tävlingen samt länka mig, ger dig 50% större chans att vinna.

För 75% chans kan du t.o.m länka på facebook, men då måste du skicka länken så jag kan hitta dit! skicka den i ett meddelande isåfall!

Ha det bra<3

2012-01-23 @ 22:12:25
URL: http://nattstad.se/camillaglans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback