Mitt köp i värnamo

Egentligen blev det inte så mycket eftersom jag hade tänkt beställa något från internet.
Har funderat länge på att köpa denna krämen men det har aldrig blivit av föräns i fredags.
Har alltid använt sånt spray medel men den tar slut så fort så Madde hade testat någon sån här kräm fast inte just denna.
Jag slog till, men har inte testat den än. Jag har väldigt torr hud så jag hoppas att denna blir bra.
Älskar ju att ha lena ben osvosv. Vi får se ifall jag tipsar den sen när jag har provat den!
Köpte tre engery drickor fast på bilden syns bara två och en påse godis tills kvällen.
Tack för en jätte rolig dag Nellie och Madde! Jag älskar er, brudar ♥
fS
Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du inget annnat

2012-01-29 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback