Kissies blogg

Tittade in lite snabbt på Kissies blogg nu. Jag kan inte säga så mycket om henne eftersom jag inte känner henne. Hon är en utav de största bloggarna i Sverige och en utav de som får mest elaka åsikter, dumma komentarer osvosv. Jag fattar inte riktigt varför man kan vara så hjärtlös egntligen? Man vet aldrig hur hon egentligen reagerar inombods, jag tycker verkligen synd om henne! Hon är en super stark kvinna som kan ta allt det hon får!
Men samtidigt får hon ju jätte fina komentarern och allt sånt så jag ska inte säga för mycket.
Jag har tittat på henne blogg max fem gånger i mitt liv och har aldrig fastnat för någon speciellt. Men den här gången såg jag något som var väldigt rörande eller hur man ska säga det.
Texten:
Jag har försökt bli älskad av vänner som jag vet pratar illa om mig bakom mig rygg, för jag ville inse att det var sanningen. Jag ville inte skada mitt ego. Så jag spenderade min tid på personer som ändå inte gillade mig, eller gav mig något. Finns flera exemplar, men ingenting jag är ledsen över. Tackar för tiden som var, alla gamla söta bilder. Och tack för att jag slipper slösa mer tid. Tack, tack..
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback