Helgen!

Fredagen började som vanligt, skolan, hem och fixa inför kvällen och sedan kom alla och det blev så mysigt så!
Dansade, dunkade musik, tittade på massor med filmer och allt möjligt! Mycket skratt och dampande. Tror faktis att det inte kunde bli nästan bättre! Har alltid kul med tjejerna såklart och nu när Maxi och Jocke var med så blev det ju lite roligare men alltid lika glad att träffa tjejerna, älskar er!
Lördagen blev att sova först två timmar, städa, hem till mig, sova två timmar i samma säng som Madde och Julia, chilla, fixa sig och sedan åka till Anna som blev 20år! Träffade Klara som jag inte hade gjort på jätte länge och de andra, Hampus, Felix, Algot osvosv. Trevligt trevligt!
Söndagen, sova tills syster skrek att jag skulle ge henne hennes kamera tillbaka, äta chokladpudding, åka in till bredaryd och handla och mitt köp blev en ursnygg tjockis tröja, åka till Nellie och dampa med henne och Madde, äta på pizzerian två gånger, macken två-tre gånger, gå en liten runda och massor med mys.
Så har min helg varit och så har jag inte kunnat blogga från någon mobil, men det fick bli bra ändå!
Nästa helg kör vi kanske igen, hoppas hoppas!
fS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback