Grym kväll/natt/morgon

Jag har ju inte hunnit berätta vad vi hittade på hos Nellie helt!
Det var väldigt mycket men ska försöka göra det kortfattat.
Kom ju som sagt till Nellie runt fem, gick ner till tempo och sedan mötte vi Maxi där med.
Vi köpte massor med chips och allt sånt. Gick hem till Nellie och fotade lite.
Vi gick till macken sedan och käkade pommes och så kom Emelie och var med oss en liten stund på kvällen.
Maxi blev verkligen likt en tjej när han fick på sig lite smink, en bikini och Nellies löshår. Vi blev lite rädda, haha.
Nellie och JuliaH har massvis med bilder från dagarna så får se ifall de lägger upp några.
Sen när klockan blev lite senare gick vi ner, tittade på film, pratade, dampat, myste och allt möjligt.
Vi tittade på The Grundge och Zombieland.
Jag och Nellie var inte lite rädd när vi tittade på The Grundge..
Gömde oss under täcket och höll för öronen. Det var ju storm ute med så det gjorde allt lite läskigare med, haha.
Riktigt trevligt var det!
Sedan blev klockan så sent så Maxi stannade och sov över med oss.
Innan vi kunde sova så dampade Maxi, JuliaH, Nellie och Madde så jag fick ju ligga på golvet till slut.
Somnade och se helt plötsligt ramlade Maxi över mig och jag flyttade upp till Nellies säng bara för alla de fyra hade lagt sig på madrassen.
Trodde jag skulle få sova själv men då kom Maxi och la sig bredvid mig.
Vi somnade klockan nio på morgon och sov cirka två timmar. Eller jag och Maxi som i två timmar. De andra hade vaknat tidigare och hade gått ner.
Vi gick ner och åt sedan så chillade vi.
Blir att träffas innan lovet är slut igen och sova över.
Blev ett långt inlägg ändå men jag tog inte med allt heller, haha.
Härlig kväll brudar och Maxilina!
fS

Vi är för snygga, vi vet.
Kommentarer
Postat av: LINDSHE

mmh,, tonfisk eller räkor.. vad är godast? ;D

2012-01-04 @ 22:32:55
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback