Gästblogga hos Jessy nästa vecka!

Kvällen blir att spendera med Madde och kanske Issa. Trevligt trevligt!
Blir inte att dra till ås på grund av ingen skjuts och tråkiga föräldrar..
Vi får ha en tjejkväll hos mig istället! Massa med mys!
Nästa vecka ska jag blogggästa Jessy. Så om du vill titta in där så klicka HÄÄÄR!
Så kommer nog att försöka vara lite mer aktiv nästa vecka osvosv.
Var i värnamo idag ju och köpte mig lite rakcream, godis och engery dricka. Blev inga kläder/smycken eftersom jag inte hittade några. Behöver verkligen nya! Blir att åka och shoppa för fullt snart.
Hittade några termorsar som jag verkligen ville ha men antinge var de för små eller för dyra. Så får leva med att ha på mig mami's rosa termorsar och sedan att börja leta på nytt efter mina älsklingar.
fS

minnen från förra året tillsammans med Madde bus!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback