fortfarande trött, haha

Hejsan, vaknade runt tolv idag och är fortfarande trött. Åt lite våfflor till frukost, lagade mat till familjen, chilla och sedan har jag hjälpt pappa med altan taket. Jag fattar inte riktigt hur.. Vårt ena altantak hade blåst bort och hamnat uppe vid ladugården. Det är ca. tio meter dit och den har fått några smällar men vi hittar inte vart den har slagit i.
Fick gå in lite tidigare för att jag frös så. Mami fick gå ut och hjälpa han.
Annars har jag inte gjort så mycket mer. Timmarna bara rusar fram nu så man hinner knappast göra något.
Fast om man vaknar runt tolv så har det gått några timmar redan av dagen, haha.
Pratar med Albin lite smått för ingen annan är så speciellt social på fb. Vi höres senare!
fS

Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - kungälvs största blogg

Hej!

Nu är Dagens bloggvinnare utsedd! Kika in och kolla om det blev du =)

om inte så tycker jag verkligen att du ska anmäla dig igen, :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-3.html#comment

2012-01-05 @ 17:50:49
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag tänkte tipsa om en superbra sida där du kan tjäna upp till 70kr/läsare!



Gå in här och läs mer, klicka på reklamen och bli medlem ifall du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Kram!

2012-01-05 @ 18:03:32
Postat av: Jenna

helvete vad fin du är gumman!

saknar dig <3

2012-01-06 @ 11:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback