Dagens Sötnos- Louis Tomlinson♥

Jag tror faktis att jag dör.. så söt, snygg, sexig, underbar och allt sånt är han!
Han är min perfekta kille kan jag säga! Första gången jag såg honom visste jag att jag skulle älska honom och det gjorde jag. Han sjunger ju i 1D som är grymt bra!
Lyssna gärna på de.
Louis är min favorit bland de fem. Mycket kärlek till Louis och de andra i 1D!
Här får ni några bilder, kan nog sitta hela natten och lägga upp men tog de som är några av mina favoriter.
Första bilden är Niall med och skrattar jämte Louis.
fS



SÖTNOOOS!







HET!





Han är för awesome för alla andra killar! Ingen kille slår honom!
Kommentarer
Postat av: Någon

GAAAAAY GGAAAAAAAAAAAAAAAAAY

2012-04-11 @ 22:21:03
Postat av: Elin

Över: NÄÄÄÄÄÄ

2012-08-28 @ 15:54:17
URL: http://Jelotown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback