Dag 2 - En bild på någon/några som du kan berätta allt för

Jag har väldigt många faktis så jag väljer inte bara en utan de som jag mest kan!
De här personer känner jag att jag verkligen kan göra det och såklart finns det andra med men de här är speciella!
Hade ingen bild på mami och dadi men de kan jag självklart berätta allt för!
Here they come! Jag älskar er ♥
fS

Min egna älskade syster!
Finns alltid vid min närhet. Om jag behöver hjälp eller vad som!
Julia Elisabet Sjöberg! ♥


Nellie Nellie, finns ju så mycket att säga om dig!
Du är en tjej som alltid är glad och sprider glädje vart man än går.
Nellie du är bäst! Loveu! ♥


Vi kände varandra inte så jätte bra i lågstadiet men nu när vi går i samma klass och allt så känner jag dig väldigt väl. Du är en super snäll tjej och allt!
Roliga minnen har man massor med dig.
jag älskar dig! ♥


Madelen Dampigaste Svensson!
Känt dig hela mitt liv, på dagis var vi ju inte så bra kompisar, lågstadiet sådär, mellanstadiet blev bättre och nu i högstadiet är vi som syskon. Alltid en tjej som man har vid sin sida och förstår en!
Jag älskar dig, pluttis! ♥


Jennifeeeeeeeeeer!
Saknar dig grymt mycket, har ju inte träffats på veckor!
Vi har känt varandra ända sen vi föddes och håller fortfarande ihop. Aldrig bråkat eller ens små tjafsat. Min lilla älskling är du!
Du är värd guld! Love ya! ♥
Kommentarer
Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

nu är tävlingen avslutad, gå in och titta om det blev du som van! om inte så anmäl dig i morgon igen. :)

2012-01-23 @ 19:49:15
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback