Syster ska ha tandställning

Ska fixa klart mig för snart åker vi till värnamo och där ska syster sätta in sin tandställning. Jag tror hon är lite nervös efter som några säger att det gör lite ont i början, det fastnar mat i tandställningen alltid, hon får inte äta alla saker osv. Sen blir det kanske donken sa mami. Känner mig lite tjock eftersom jag åt kebabrulle igår och ska kanske till donken idag, haha.
Måste snart gå till något gym eller träna hemma! Måste ha en fin kropp till sommaren.
Senare idag drar man till Nellie och kanske sover över med henne och Julia men ett problem är att vi vet inte vart, smarta tjejer!
Pratar lite med Albin nu om fisk.. Normalt samtals ämne, haha.
Ha en bra dag och ska nog lägga upp några inlägg innan vi åker, puss.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback