Statistiken sjunker..

Vad är det som händer egentligen? Statistiken sjunker hur mycket som helst, jag vill ju få upp den istället!
Aja, ska fundera på hur jag ska kunna lösa det, haha.
Har kommit rätt så långt och snart är jag klar. Senare ikväll ska jag skära lite frukt och smälta choklad tillsammans med mami och dadi. Syster åker på tonår idag, själv så har man ingen stor lust och dessutom så åker man till Carl imorgon och sover där. Killarna är jätte snälla och säger att vi ska få sova på golvet.. Vi tjejer ska minsann ha soffan/sängen! Killarna ska lana och vi tjejer vet jag inte riktigt vad vi ska göra, haha. Men vi hittar nog på något, dampa kanske? Nellie och Madde vad säger ni?
fS

En bild på Nellie och mig för någon helg sedan
Kommentarer
Postat av: Nellie

Dampa, absolut! Det vi är bäst på. Talang ju :D<3

2012-02-24 @ 19:08:41
URL: http://wigglewigglewiggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback