Ny bakgrund

Har bara hunnit lägga in en ny bakgrund, är sådär nöjd med den men den får duga!
Ska fixa headerna snart när jag har tagit nya bilder osv. Ska flytta lite på menyn och fixa en till meny så kommer att ändra ganska så mycket på bloggen.
Lyssnar på Sofijah och chattar lite med Nellie och Julia fortfarande. Ska snart börja fixa mig inför träningen, lite nervös är jag faktis! Har aldrig tränat eller spelat tror jag. Jag har nog bara spelat med U17, jag kommer inte ihåg, haha.
Var ju ute som sagt och fotade innan med Jenna. Fick några bilder men de är på hennes kamera. Haha, jag kunde inte vara så seriös+hade på mig min jumpsuit så var lite flummig.
fS

Bara för Jenna diggade bilden!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback