NÅÅÅÅÅ♥

Har tecknat, tittat på tv och bara chillat med mami ett tag nu, härligt!
Ska upp och göra mig iordning inför natten snart. Börjar bli ganska så trött faktis.
På lördag ska jag fästa mig framför tv:n. Ulrik Munther ska ju vara med i Melodifestivalen!! Då jädra ska jag rösta så mycket så jag bara kan! Älskar, älskar, älskar dig Ulrik!
Helgen blir att spendera hela med familjen tror jag. Får tyvärr inte göra något bara för jag har varit borta varenda helg och så har vi lov efter denna veckan så då blir nog att vara borta då med, haha.
Tittar på Top Model Sverige nu. Vet inte riktigt vad jag tycker om det men USA, Australien osv. Är ju bättre tycker jag.
Ha en bra kväll och sov gott. Godnatt!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback