Mötet med Damlaget, check!

Har pluggat kemi och mest chillat sedan jag kom hem från mötet. Mötet gick galant och jag är glad att jag gick dit verkligen! Nu vet man lite vad som gäller osv. Och så verkar det som om de vill verkligen att vi ska komma och träna/spela med de. Trodde faktis att fler 98:or skulle komma, de som sa det men icke sa nicke det blev jag, Madde, Julia, Annie, Eve och syster som kom. Men trevligt ändå blev det! På söndag åker jag, Madde, Julia och Annie och spelar med damlaget, grymt! Första matchen med damlaget så är lite nervös, har ju bara spelat med u17 fast de är ju nästan samma, haha. Skillnaden är nog ålder, men det går nog bra!
Det blir inte så mycket i helgen fast vi har snackat. Meningen var först att det skulle bli en tjejkväll, sen skulle vi kanske på lan när killarna spelar då och vi typ tittar, haha men så blir det inte utan Madde kommer nog själv till mig imorgon om hon får!
Ska svara på lite frågor nu, ses.
fS

Minnen från sommaren 2011 tillsammans med Svensson!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback