Mår skit.

Förlåt om jag skriver detta just här på bloggen men vet inte var någon stans jag kan skriva av mig just nu.
Jag mår skit rent ut sagt. Har inte ätit på hela dagen, bråkat med mami, dadi & syster och en massa annat.
Jag vet inte hur, vad jag ska göra åt allt. Men är så himla trött på att vara svagast varenda gång. Ni kanske ser mig le men egentligen är det tvärom ibland. Jag ser absolut inte en ljus väg för tillfället och jag har ingen stans att ta vägen. Att sitta på rummet hela dagen och höra magen kurra är inte så roligt som det låter. Vill äta, men kan inte bara. Kan inte svälja det, när jag väl kommer ner så får jag ingen aptit alls.
Har pratat ut lite med Nellie och fått lite hjälp av henne. Lite löste sig men sen blev allt skit igen.
Snart går jag och lägger mig i sängen och in väntar Melodifestivalen som är om tre timmar typ. Har ändå inget liv så vad ska jag annars hitta på idag?
Får väl se ifall jag orkar lägga upp några till inlägg innan Melodifestivalen. Ni ska få en Inspiration Bild iallafall.
fS
Kommentarer
Postat av: Nellie

finns gumman! <3

2012-02-11 @ 23:34:34
URL: http://wigglewigglewiggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback