Lyckad träningsmatch!

Har ätit en semla nu efter matchen och ska titta på lite saker på internet.
Resultatet av matchen blev 4-0 till oss, grymt! Det var hur roligt som helst och skönt att få spela ute. Spelade back hela tiden så det var ju jätte bra! Spelade hela första halvlek och sen lite på slutet av andra halvlek. Nu har man lärt känna de andra lite mer.
Har snackat med dadi lite och om jag hittar en bra epa/a-traktor så kanske jag får köpa den, glad tjej! Har velat ha en nu i två år ungefär och det är bara ett år kvar tills man får ta körkortet. Så ska titta efter en nu i några veckor och höra med Lukas om han vet någon. Om jag kommer att våga prata med Lukas, haha. Känner mig lite feg nu..
fS

Hur suddig som helst men vi får leva med det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback