Lära mig åka longboard till sommaren!

Har funderat länge nu på om jag ska köpa en longboard istället för en ny skateboard. Jag och Nellie ska försöka tillsammans, haha. Säger en sak vi kommer vara ursnygga i våra plåstren!
Åker inte så jätte mycket nu för tiden, speciellt inte nu när det är snö anyway så ska jag iallafall lära mig att åka longboard till sommaren!
Ska fråga Simon om han vill lära mig lite och sen ska jag spara till en!
Junkyard har ju ganska så coola men dyra.. Får åka och titta i Värnamo! Stadium eller Team Sportia har nog några!
fS
bilder från weheartit
Kommentarer
Postat av: Nellie

Nu kör vi bruden!

Ingen kan stå i vägen för oss, mohahaha.

Hahah, nej men sakna dig.

puss<333

2012-02-19 @ 03:17:00
URL: http://wigglewigglewiggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback