Kan ni gissa?

Efter en hur grym och rolig träning gjorde jag två mackor och sedan la jag mig i badet, hur härligt som helst!
Trodde faktis att träningen inte skulle vara så rolig som den var! Tror faktis att jag ska vara med några gågner mer och samtidigt så kändes det som om man platsade i laget eftersom alla var så snälla och sa exakt vad,hur man skulle göra övningarna. Härliga tjejer som skrattar igenom träningen med!
Har inte så mycket att göra ikväll så det blir nog bloggning, film och bara ta det lugnt.
Imorgon ska man träffa Madde som jag inte har gjort på hela veckan så det kommer nog bli roligt. Vi vet inte riktigt vad eller hur vi ska göra än men det får ni reda på imorgon.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback