Jag♥Scooby Doo

Nu ska jag och syster sova. Vi tittade inte så jätte mycket på filmen men vi ska fortsätta med den någon dag framöver. Det blev en Scooby Doo film, grymt! Älskar de filmerna och vill ha fler! Gamla minnen man har med de filmerna och kommer alltid att älska de. Kan fortfarande bläddra fram till de kanalerna och titta på Scooby Doo, älskar't!
Imorgon är det möte med Damlaget. Vet inte riktigt vad som händer men det får vi se.
Madde hänger med hem imorgon igen.
Vi ses imorgon och godnatt!
fS

Kommentarer
Postat av: AMANDAH

Hej! Jag har precis startat en tävling i bloggen där du har chansen att vinna en valfri hårförlängning :) Om det är något för dej kan du ju kika in:

http://www.mondoblog.se/tiepamandahh/2012/02/23/tavling-vinn-valfritt-clip-on-set-loshar/



Gillar du inte sånnahär kommentarer så ber jag om ursäkt.

kram!

2012-02-23 @ 14:48:37
URL: http://www.mondoblog.se/tiepamandahh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback