jag kunde dö för dig, nu är du död för mig.

Nu har Julia och Nellie åkt, jag har städat och ska snart gå ne och äta något. Nu är det bara jag och mami som är hemma så jag vet inte precis vad jag ska göra. Imorgon åker vi till Hestra och sedan hämtar vi upp Jenna som sover hos mig sedan, trevligt!
Jag berättar lite mer om dagarna tillsammans med Nellie och Julia senare, ska försöka hitta något att äta först.
Har fått flera frågor nu till frågestunden, härligt! Kommer att svara på de i veckan ska jag försöka iallafall.
Så ni har några dagar på er, ställ frågor! Vad som helst och jag ska försöka svara på de så gott som jag kan.
fS
Tog Julias byxor och myste med de hela dagen lång!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback