Jag känner mig så ensam, så liten och svag.

Har inte varit så aktiv som jag hade tänkt men massor med bilder har ni fått nu den sista tiden. Det är ju bra iallafall, haha.
Imorgon åker vi till Hestra sen blir det att träffa Jenna som man inte har gjort på år känns det som. Vi behöver verkligen prata och så ska vi titta på film. Jag uppdatera mer om det imorgon.
Funderar på att teckna något nu ikväll och titta på tv lite innan jag ska sova.
Har nästan ingen lust att göra någonting alls men ska försöka.
Nu när jag trodde att allt skulle bli bra kom lite av det tillbaka och annat.
Nu när Nellie och Julia inte är här så är jag helt forever alone på alla hjärtansdag. Det gillas verkligen inte!
Ha en bra fortsättning ikväll!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback