Jag älskar dig, Syster

Nu är jag redo inför natten och nu väntar bara lite pluggning av biologi tillsammans med syster. Sover hos henne idag bara för hon mår inte så jätte bra, ont i magen och så tänkte jag att hon behöver nog ha hjälp under natten ifall hon får jätte ont i magen osv. Kommer bli mysigt!
Hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag som vanligt! Glömde berätta om mitt och Julias mys med ballerina, Tom&Jerry kexs och bubbliz innan idag. Nellie åkte och klippte sig så vi stannade kvar hos Nellie, åt och sedan ner till tempo för att handla lite, gå tillbaka och medans vi väntade på Nellie så tjockade vi oss. Hade verkligen saknad Tom&Jerry kexen så var som en galning när vi öppnade den! Julia ville ha leksaken så hon började rota i hela påsen efter den, haha gulligt!
Godnatt, sov gott och ha en bra natt allihopa!
fS

Tagen bild för något år sedan, minnen helt klart!
Kommer ihåg när vi hoppade på studsmattan och tog kort, älskade minne. Vill tillbaka till den tiden nu!
Jag älskar dig, Julia!
Kommentarer
Postat av: Jessy

sv: du är mycket finare! <3

2012-02-28 @ 11:34:32
URL: http://psychomachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback