I min ensamhet

Din kropp:
hur lång är du: 158-160
vilken sko storlek har du: 36-37
är du nöjd med din kropp: nja.
skulle du kunna plastikoperera dig: absolut inte!
välj en sak du tycker är fulast med dig: benen, ansiktet, händerna och magen.
vilken ögonfärg har du?: bruna
vilken hårfärg har du: börjar få mitt naturliga, brunett
har du lång överkropp: nja
har du långa armar: nja
har du långa naglar: nja

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: Trött, glad,ledsen
vad tänker du på just nu: en person
saknar du någon just nu: Ja
är du kär: jag vet inte
är någon kär i dig: ja
älskar du någon: älskar många
hatar du någon: nja.
hur är du om du är hungrig: trött
hur är du om du är trött: små tjurig, flummig och trött, haha
om du sovit i tre timmar: beror på vad jag gör next!

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: Ganska så nöjd med Felicia ändå
du skulle egentligen velat bo: H-stad, där jag bor nu eller stockholm
din högsta önskan är: att bli lycklig med en perfekt kille
du skulle vilja ha: ett lyckligt liv, en kille, inget bråk och fred på jorden!

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: vit,grön med gula blommor (mobba inte)
har du en tv i ditt rum: yesbox!
har du en dator i ditt rum: yes
har du en säng i ditt rum: yes
vilken färg är ditt påslakan: vitt med hjärtan
har du kläder på ditt golv: nej,inte nu
har du tidningar på ditt golv: nej
har du något annat på ditt golv: Matta, skor osv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback