Home!

Är hemma från Hestra nu och kan ju bara berätta en sak.. Det var hur grymt som helst! Älskar verkligen skidor nu.
Snön, allt var perfekt och kompisarna gjorde ju det ännu bättre! Ni vet vilka ni är.
Någon random kille åkte rakt mot oss och åkte in i Madde så hon ramlade och tappade skidan. Vi som bara stog där och chillade, haha. Men det gick bra iallafall.
Ramlade en enda gång! Känner mig ganska så pro faktis eftersom jag brukar alltid skada mig eller ramla 4685155 gånger innan jag ska hem, haha.
Sen så har man ju inte ätit så mycket idag men är inte hungrig ändå. En korv, en kaka och lite chokladmjölk sen har man klarat sig. Frös lite om händerna men det fixade man med ett par vantar till.
Jag visste inte hur jag såg ut föräns jag tittade i speglen. Fy tusan vad snygg man var i hjälmen, haha.
Ska snart åka in och handla lite nya saker tills nästa gång osv.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback