Härligt med sömn

Vaknade nyss från att ha sovit från fyra. Gick in på facebook direkt och känner att jag verkligen behöver ha tillbaka mitt liv, haha. Är trött som tusan efter alla helgar tillsammans med awesome kompisar. Men det är värt det!
Ska färga min bild som jag målade igår. Blev att måla av Marabou. Äter en macka med kalkon på och dricker lite te. Så jädra gott kan jag säga!
Dagen idag vet jag inte varför den blev så. Humöret var inte på topp, Julia kom inte till skolan, tappade nycklarna flera gånger, sprang in i Eve på gympan, ramlade flera gånger, fick vara med bara killar på gympan medans alla tjejer var med i andra, sög rent ut sagt på handbollen idag och tills sist så bröt jag av min tumnagel på musiken. Vad gör världen mot mig?! Usch verkligen!
Ska lugna ner mig nu med musik, ses!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback