fly away, fly away like a butterfly

Hejsan, förlåt för dålig bloggning idag men har inte haft tillgång till någon dator förens nu. Skolan var chill faktis, efter syslöjden stack jag, Wilma, Hannah och Matilda hem till Matilda och åt och spelade lite gitarr, härligt!
Sen efterskolan åkte jag och Madde hem till Issa, lagade spagetti med faulukorv och sedan red vi en sväng med Pepsi och Pimpim. Längesen jag red, var lite rädd i början men sen kom jag in i det. Issa och Madde var ju proffs på det, haha. Men härligt att kunna rida igen!
Sen när vi kom tillbaka dampade Madde och Issa, jag filmade och pratade lite i telefon.
Just nu sitter jag och pluggar engelska, franska och ska läsa lite fysik. Och så kom jag på att jag inte har gjort foto-läxan.. Får nog leta reda på lite gamla bilder istället!
Vi ses senare!
fS

Tack tjejer för en rolig dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback