Even heaven is hell without you

Hur fint väder som helst ute! Har lust att gå en runda, fota och bara vara ute. Ska nog göra det sen! Ser nu på vägen att snön har smällt lite, kommer att vara lite slaskigt ute säkert men det är ju iallafall fint väder!
Lyssnar på skön musik, drogar bilder, smsar och tuggar på ett tuggummi, härligt!
Ska snart fixa mig så jag inte får bråttom sen när jag ska till Madde och så jag kan gå ut och fota lite tror jag. Ska fråga syster om hon vill fota mig.
Försöker att lösa hur vi ska göra ikväll jag och Madde. Jag vill hos Madde och Madde vill hos mig, haha. Men jag ska övertala henne att vi är hos henne denna gången!
fS
Bilden talar för sig själv
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback