brist på liv.

Vad har du för TV-kanaler?
På min egna 1,2,4,6 och barnkanalen

Har du åkt moped någon gång?
självklart!

Har du busringt någon gång?
Finns det någon om inte har gjort det? haha

Har du fått felparkeringsböter?
nope

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
japp!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Thailand

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Scooby Doo♥

Kan du alla orden i nationalsången?
åhnej

Badkar eller duschkabin?
Badkar

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Älska mig

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder det aldrig, haha

Apelsin- eller äppeljuice?
Lätt apelsin

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
mami, syster och Madde. Käkade på Burger king

Favoritchoklad?
Marabou non stop eller nougat

När röstade du senast?
Haha, räknas det om man röstade på Ulrik i melodifestivalen?

När åt du en hemodlad tomat sist?
förra sommaren

Har du vunnit en prispokal någon gång?
yes!

Klarar du att tanka själv?
har aldrig testat

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
nope, men har velat :p

Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA♥

Vad var det senaste du handlade?
Choklad och jordgubbar

Har du kräkts offentligt?
jadu, om jag har gjort det så kommer jag inte ihåg det

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
nja.

Har du ringt något betalnummer?
Betalnummer? Ja, det har jag nog, beror vad som räknas som de.

Kan man vara vän med sitt ex?
jarå!

När besökte du ett sjukhus senast?
förra året

Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja hyffsat tror jag.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har nog inget :P

Vad har du i din väska?
Mobil, plånbok, lippsyl, böcker och annat smått och gott

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
smsa med kompisar

Vad är du tacksam för idag?
Att det är helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback