Biologi-prov

Har fikat och tittat på Familjen Annorlunda tillsammans med syster nu och ska plugga lite senare. Har ju biologi prov imorgon och har inte hunnit öva ett dugg under helgen eller veckan.
Träningen igår var rolig men lite jobbig på slutet, fick hur ont som helst i foten så kunde inte vara med och springa mer än tre gånger. Och har haft ont i den tidigare så jag hoppas att det blir bra snart!
Solen skiner och det är nästan tio grader varmt ute, härligt! Vill ha sommar nu! Börjar ju bli vår och nu är all snö borta och det är hur bra som helst. Kan ta tygskor till skolan och lite lättare kläder. Okej, har gått med tights och sånt under vintern med men nu är det iallafall lite varmare.
Betalade in pengar till Ullareds resan med skolan idag med så snart blir det Ullared. Jag och Sam ska köra kundvagnsrace och så sa han att han kunde köpa lite engery dricka till mig bara för han blev 15 år förra tisdagen tror jag. Grattis i efterskott igen!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback