Before I sleep I think about you

Statistiken går i vågor men vill att den ska gå upp så som den var innan! Kom igen nu, läsare!
Ah, jag ska ändra design snart eftersom jag redan har tröttnat på den jag har just nu. Den har inget liv i sig eller hur man ska säga. En helt vanlig svart bakgrund.. Få ta och sätta mig några dagar och hålla på med den snart!
Har tvättat ansiktet och borstat tänderna så nu ska jag lägga mig i sängen och smsa och titta på Wallander.
Helgen blev en blandning av dåligt och bra men den slutade lyckat! Tack för helgen Madde, Nellie, Carl, Simon, Maxi, David, Albin B, Albin J, Albin V, Wilton och damlaget!
Målade naglarna innan och de fick bli röda för den här gången. Jag har ingen lust eller något ork för att göra något mönster osv. Så de fick helt vanliga.
Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag haft som sagt. Nu väntar en helt ny vecka av pluggning, skola och sen blir det helg, grymt!
Förlåt har inte hunnit skriva om dagen, gårdagen och fredag idag heller men ska göra det imorgon efter jag har pluggat!
Godnatt & kram
fS

Vanilj gifflar, coca cola och american pie
Hur awesome är inte det? -Med Nellie Westman

En bild och text som jag laddade upp i natt tillsammans med Nellie på fb medans Madde sov..
Madde var för söt och sköne när hon sov, nu vet alla det!
Kommentarer
Postat av: Dancefreaks - Manda & Josefin

Vi har frågestund på vår blogg just nu, kika in och ställ en fråga!

2012-02-27 @ 12:43:31
URL: http://daancefreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback