3 Dagar

Kortfattat om fredag, lördag & söndag..
FREDAG: Snackade lite med Nellie och Madde om hur vi skulle göra sen på lördagen. Var ensam hemma så satt mest vid datorn och chillade. Senare vid tio-elva på kvällen började jag skära jordgubbar, honungsmelon, annanas, mango, vindruvor, äpple osv. Och till det smälte jag choklad och sen slutade dagen med lite skype med Nellie och Albin V, grymt!
LÖRDAG: Sov till nio kanske, var ute och jobbade, sen kom Madde, gick upp till Issa och red på Pepsi och Pimpim, kom hem och fixade oss sen till Reftele för att träffa Nellie. Och så var vi där tills nio ungefär sen åkte vi ut till Ås/Svanaholm och träffade killarna. Var ute hela tiden, gick ner till en sjö i onödan, åkte epa och sen hem med Maddes mamma igen vid halv ett kanske. Jag diggar verkligen Maddes mamma!
Sen när vi kom hem tittade vi på film, tjockade oss, sen somnade Madde vid ett-två så jag och Nellie hade lite roligt när vi såg hur Madde sov och vad hon gjorde, haha.
SÖNDAG: Vaknade halv tolv, åt frukost, Nellie åkte hem under frukosten och sen fixade jag och Madde oss inför matchen med damlaget. Resultatet av matchen blev 4-0 till oss och det var hur roligt som helst!
Sen var jag hemma hela kvällen eftersom jag, Madde, Julia och Annie fick inte träna bara för vi hade spelat match.
Härlig helg, tack allihopa!
Nellie har lite bilder på sin kamera så kanske kan sno några någon dag, hihi. Har inga bilder annars från helgen så till detta inlägget blir det inga bilder men det kommer nog någon dag framöver.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback