10 saker jag älskar..

♥Fotboll, BredarydsIk som jag spelar i. Förra säsongen var det nära att jag slutade men nu börjar jag få mer intresse för det igen.
♥Mina vänner, ni betyder mer än vad ni tror! Jag älskar er!
♥Fotografering, när jag har köpt mig en egen kamera så kommer jag nog att fota så mycket som jag bara kan. Jag fångar mina minnen i bilder.
♥Coca Cola, kan nog inte beskriva hur mycket jag älskar det! Men ett problem är det.. Måste sluta dricka det så ofta, haha.
♥Musik, jag dör för musiken! Om musik inte fanns vet jag inte vad jag skulle göra. Musiken har en stor betydelse i mitt liv och kommer alltid att vara en del av mitt liv. Jag vill lära mig spela bas, elgitarr, akustisk gitarr osv. Trummor kan jag redan lite men lär mig fortfarande lite.
♥Djur får jag inte glömma, så mysiga är de!
♥Hemmakvällar med kompisar eller någon kille är alltid mysigt!
♥Jag älskar att kramas!
♥Sist men inte minst min familj! Älskar min familj så sjukt mycket fast jag har glidit ifrån de lite. Men de är alltid med mig!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback