tråkiga frågor

Visste ni...
Att jag vill ha - julen nu!
Att min senaste kyss - var helt underbar.
Att jag lyssnar mest på - julmusik nu för tiden.
Att jag pratar - en hel del.
Att jag inte gillar - ormar, spindlar, sniglar, maskar och allt sånt där..
Att jag avskyr när folk pratar - bullshit.
Att kärlek - betyder väldigt mycket för mig nu.
Att jag gillar att - shoppa även ifall jag inte har så mycket pengar.
Att jag alltid kommer att - älska katter, åh nakenkatter är så söta!
Att sist jag grät var - var för någon vecka sedan.
Att min mobiltelefon är - typ bäst, älskar den för mycket.
Att när jag vaknar på morgonen - går jag alltid på toa först.
Att idag har jag - klippt mig och firat dadi.
Att jag just nu tänker på - på en privat sak.
Att i kväll ska jag - dricka te sedan lägga mig i sängen.
Att i morgon kommer jag - gå till skolan sedan till konfirmation.
Att jag hoppas - jag blir godkänd på engelska och franska provet som kommer snart.

Har du...
Någon som förstår dig? Ja, min syster.
Någon som du saknar? Ja, Linda.
Någon som du hatar? Jag hatar ingen, bara ogillar en person lite.
Någon hemlig kärlek? Nej, är ganska öppen med det-
Vem kramade dig senast? Tillan.
Vem pussade dig senast? Min egna Dennis.
Vem ringde dig senast? Dadi.
Vem ringde du senast? Privat.
Vem var hemma hos dig senast? Madde, Dennis och Robin.
Har du pratat med någon idag? Men självklart!
Har du gråtit idag? Nope.
Har du skrattat idag? Om jag har, haha!

Vad?
Längtar du till mest just nu? Julafton, åh längtaaar!
Har du för kläder på dig? Mjukisar, raggsockar, underkläder, en långarmad och mössa. Det är kallt förstår ni!
Gjorde du igår? Var hos Dennis.
Ska du göra på nyår? Fira den med familjen och förhoppningsvis med min bästavän!
Åt du senast? Tårta, hehe.
Har du för mobil? Iphone 4
Vad köpte du senast? Tamponger.

Random frågor
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där? "Håll i dig , för nu ska vi försöka reda ut hur det kan komma sig"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? - Dadi's dataskärm.
3. Vad var det senaste du såg på tv? Pengarna på bordet.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: lite efter halv tio tror jag.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Musik som kommer ut från högtalarna.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? När jag kom hem från skolan och jag gick in till huset från bussen. 
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? På ett sms från Dennis.
8. Vad har du på dig? Den frågan har redan kommit men aja här får ni det igen.  Mjukisar, raggsockar, underkläder, en långarmad och mössa.
9. Drömde du något inatt? I så fall -vad? Jag kommer inte ihåg ifall jag ens drömmde..
10. När skrattade du senast? Nyss när jag satt och tittade på tv med familjen. 
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En hylla, en kalender osv. Sitter i dadi's kontorsrum så.
12. Har du sett något konstigt på sistone? En bild på facebook, haha.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Rent ut sagt helt värdelöst, haha. Men fortsätter ändå för har ändå kommit mer än hälften.
14. Vilken var den senaste film du såg? Någon film hos Dennis som jag inte tittade på så jätte mycket.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Först och främst betala skulder, räkningar och sånt som tillhör hela familjen och huset. Sedan saker till mig och familjen!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. - Jag är egentligen väldigt rädd för vad andra tycker om mig..
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Racism, krig, fattigdom eller något sånt.
18. Tycker du om att dansa? Jadå, fast beror på vilken dans också.
19. George Bush? Who? Haha.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Tjej: Olivia, Louise osv. Kille: Kim, Zack osv.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Ja, det tror jag! I ett varmt land!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Hakuna Matata
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Dem fyra som vill svara på några tråkiga frågor, haha.
fS
Kommentarer
Postat av: Lollooooo

Ogillar du bara en, går den i din klass???

2012-12-04 @ 15:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback